Auto Mad

Rate auto

Formular finantare

  • Îți oferim cea mai rapidă soluție de finanțare. Fă o simulare de credit și primești analiza în maxim 2h, doar cu datele din buletin!
  • Ratele sunt în lei, iar perioada creditului o stabilești tu. În plus, există și posibilitatea rambursării anticipate.

Finantare leasing auto

Pe langa plata cash si transfer bancar, AUTO MAD va ofera numeroase solutii avantajoase de creditare. Plătiți în rate egale pe o perioadă de la 6 luni la 5 ani, cu posibilitate de rambursare anticipată. De asemenea, avansul pe care trebuie să-l furnizați este egal cu…zero. Conform datelor din buletin, cererea de credit este 100% online si vei primi un raspuns in maxim 2 ore. Se aplică angajaților (care acceptă și contracte de muncă din străinătate), pensionarilor și persoanelor juridice.

Partenerii nostri

Documente necesare

 

Persoane Fizice

  • Cerere finantare
  • Documente de identificare: buletin/ carte identitate / pasaport; Acord de consultare a bazei de date a Centralei Riscurilor Bancare;
  • Adeverinta de venit sau acord ANAF
  • Alte documente care atesta caracterul permanent al venitului: contracte de inchiriere, cupoane de pensie, dividende, etc…

Persoane Juridice

  • cerere de finanţare
  • acord de consultare a bazei de date a Centralei Riscurilor Bancare
  • declaraţie privind identitatea beneficiarului real al fondurilor

Acte juridice

  • certificatul de înmatriculare, actele constitutive şi actele adiţionale la actele constitutive (dacă este cazul)
  • hotărâre a organelor statutare (AGA, CA etc.) din care să rezulte acordul acţionarilor/ asociaţilor privind achiziţionarea bunului în leasing, precum şi împuternicirea persoanelor ce reprezintă firma în negocierea şi semnarea contractului de leasing
  • actul de identitate al persoanei care semnează contractul de leasing
  • specimen de semnătura vizat de bancă – conformat cu originalul de bancă.

Acte contabile

  • ultimelele două bilanţuri anuale disponibile vizate de Administraţia Financiară însoţite de balanţele şi anexele aferente
  • ultima balanţă de verificare disponibilă semnată şi ştampilată

Preaprobare rapida in 24H: va rugam sa ne trimiteti scanat ultimul bilant depus impreuna cu ultima balanta emisa alaturi de CUI-ul firmei si CI-ului administratorului si vom reveni catre dvs cu un raspuns referitor la posilitatea obtinerii unei finantari

 Persoane Fizice Autorizat

  • Cerere finanţare
  • Acte de identitate pentru solicitant
  • Registrul de încasări şi plăţi semnat şi stampilat valabil pe ultimele 3 luni (min. 1 lună pt. entităţi nou înfiinţate)
  • Declaraţia de venituri înregistrată la Administraţia Financiară pentru ultimii doi ani de activitate
  • Declaraţia finală pentru venit global aferentă anului anterior
  • Declaraţia pe venit anticipată pentru PFA nou înfiinţată
  • Acord de consultare a bazei de date a Centralei Riscurilor Bancare
  • Declaraţie privind identitatea beneficiarului real al fondurilor

Documente specifice necesare analizei în vederea încheierii contractului de leasing

Persoană fizică autorizată (PFA)

  • Autorizaţie pentru desfăşurarea de către persoane fizice a unor activităţi în mod independent;
  • Certificat de înregistrare la Registrul Comerţului (CUI);
  • Certificat constatator eliberat de Registrul Comerţului (vechime max. 30 zile).

Asociaţie familială (AF)

  • Autorizaţie pentru înfiinţarea şi funcţionarea unei asociaţii familiale;
  • Certificat de înregistrare la Registrul Comerţului (CUI);
  • Certificat constatator eliberat de Registrul Comerţului (vechime max. 30 zile);
  • Procura autentificata de reprezentare în relaţiile cu terţii.

Birou executor judecătoresc (BEJ)

  • Ordin emis de Ministrul Justitiei privind numirea în funcţia de executor judecătoresc;
  • Certificat eliberat de Curtea de Apel din care să rezulte înregistrarea BEJ

Birou notar public (BNP)

  • Ordin emis de Ministrul Justitiei privind numirea în funcţia de notar public;
  • Certificat eliberat de Curtea de Apel din care să rezulte înregistrarea BNP;
  • Contract de asociere, când sunt asociaţi mai mulţi notari publici.

Avocaţi (CIA/ CAA/ SCPA)

  • Decizie de numire ca avocat definitiv emisă de Barou şi avizată de Uniunea Naţională a Barourilor din România (U.N.B.R.);
  • Decizie de înfiinţare a CIA/ CAA/ SCPA emisă de Baroul din circumscripţia în care îşi are sediul profesional;
  • Act constitutiv (contract de asociere), hotărâre a asociaţilor (CAA sau SCPA).

Medici (CMI/ CMG/ CMA/ SCM)

  • Autorizatie de libera practica emisa de Directia de Sanatate Publica (DSP);
  • Certificat de înregistrare în Registrul Unic al Cabinetelor Medicale, emis de DSP;
  • Contract de asociere (CMA), act constitutiv/ contract de societate (SCM).

Preaprobare rapida in 24H: va rugam sa ne trimiteti scanat ultimul bilant depus impreuna cu ultima balanta emisa alaturi de CUI-ul firmei si CI-ului administratorului si vom reveni catre dvs cu un raspuns referitor la posilitatea obtinerii unei finantari